Zoo!!!

Igar tog sig Nisse och jag till Cairns Tropical Zoo for att se pa lite roliga djur. Det var riktigt trevligt och de hade alla de djur vi ville so som dingos, kangurur, wombats, koalor, ormar och en massa andra coola djur. Det roligaste var att man fick ga in till kangururna och mata dem och vara med dem helt fritt. De ar verkligen fracka djur som studsar runt pa sina stora fotter :-). Det fanns aven ett gang krokodiler pa zooet och de storsta var mellan 4 till 5 meter langa. Vi kande inte for att hoppa in i deras inhangnad precis :-). Koalorna var aven de trevliga att se pa och de var lika sloa som man trodde att de skulle vara :-). De satt mest och sov i nagot trad. Jag maste verkligen saga att vistelsen pa zooet var en klart mer positiv upplevelse an jag trodde det skulle vara :-).
image105
Jag och en kanguru :-).
image108
Kangaru till vanster?
image107
Det ar koalor i bakgrunden.
image106
Jag skulle inte vilja mota den har besten i en mork flod...

Pa kvallen fortarde vi en mindre mangd alkohol och testade om utelivet var nagot att ha har i Cairns och vi kom ratt snabbt fram till att det inte verkade vara sa bra. Vi gick in pa en pub och sag andra halvleken nar Liverpool korde over Newcastle sedan fick vi nog och tog oss hem.

Kommentarer
Postat av: Anonym

synd att du inte knäppte några bilder :8

2007-11-25 @ 07:32:11
URL: http://sjukdom.blogg.se
Postat av: Karolina

Så söta bilder..

2007-12-11 @ 15:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0