Bangkok en svang till...

Nu har jag kommit tillbaka till Bangkok igen. Det blev lite strul pa flygplatsen i Saigon for att jag inte hade nagon biljett ut ur Thailand vilket inte ar nodvandigt. De vid incheckningen insisterade dock pa det och till slut fick jag skriva pa ett papper om att Vietnam Airlines sade ifran sig all skuld om det skulle bli nagot strul med mig vid passkontrollen i Bangkok. Nar jag kom fram till Bangkok blev det sa klart inget strul utan det var bara att knalla in i landet som alltid. Man tycker att de borde veta sadant i Vietnam.

Jag har checkat in pa ett annat hotell an det jag brukar checka in pa har i Bangkok ocksa. Det andra var lite dyrt for att bo sjalv i. Det har ar det forsta som de rekommenderar i Lonely Planet och ar faktiskt bade billigare och battre an det stallet jag brukar bo pa.

Eventuellt drar jag soderut redan imorgon kvall men det beror lite pa andra omstandigheter, bland annat Nisses forehavanden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0