Nha Trang!

Nu har jag hittat fram till Nha Trang efter en drygt tio timmars bussresa, eller jag kom iofs fram igår kväll. Jag checkade in på det hotellet där bussen stannade utanför. Det är ett helt ok hotell och jag har ett eget dubbelrum som jag betalar 8 USD för. Det priset var jag väldigt nöjd med tills jag frågade en fransyska vad hon betalade för sitt och fick till svar att hon betalade 5 USD :-). Får la hoppas att hennes är mindre eller något sådant :-).

Idag har jag legat på stranden en stund och varit till marknaden och köpt en väska. Tyvärr är inte vädret så bra här idag utan det är molningt och ganska blåsigt. Det kanske inte är så mycket tyvärr förresten för jag föredrar nästan när det är lite sådant väder istället för stekande sol. Det är ju fortfarande väldigt varmt och så slipper man bränna sig också :-).
nha trang
Jag på stranden i Nah Trang.

Imorgon har jag tänkt att hänga med på en båttur där man kan snorkla och åka lite vattenscooter. Jag hade ju tänkt att försöka fiska lite här någon dag också men det verkar svårt. Alla vietnameser säger att fiskarna är så små och att fisketurer är så dyra så att det inte är värt att åka på en sådan tur.

Jag kände av magsjuka igen när jag skulle lägga mig igår... Det blev att skicka i sig ett par imodium och så blev det bättre. Nu går det dock inte att skita alls men men :-). Hellre det än att man måste göra det hela tiden :-).

Kommentarer
Postat av: Anders O

Härligt, härligt! Har du någon bra uppkoppling?

2007-10-20 @ 09:21:18
Postat av: Andy

Uppkopplingen är hyfsad här men idag är det fullt upp hela dagen. Imorgon kanske jag kan skicka några bilder!

2007-10-20 @ 13:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0