En ny dag i Bangkok!

Efter en valdigt skon och go nattssomn ar man pigg och glad igen. Ett litet minus ar att Nisse och jag delar sang pa hotellet. Det fanns inga dubbelrum med tva sangar lediga sa det fick bli sa har istallet :-). Det funkade dock battre an vantat for sangen ar trots allt ratt bred.
Den har dagen har efter en valdigt lang sovmorgon fordrivits med matatning, strosande och prutande pa stan samt en del internetsurfande nu pa slutet. Uppkopplingen har ar riktigt bra sa nu har jag lagt upp ett gang bilder har i bloggen och Nisse har lagt upp annu fler i sin resedagbok.
Bangkok har sina klara fordelar for turisten som gillar globaliseringens fordelar. For har finna internetcafeer, tvattstallen, massa vasterlandska restauranger och andra underlattande saker for en turist. Ar man mer ute efter mindre exploaterade stallen bor man nog aka nagon annanstans eller ut i fororten. Aven vi ska val rora pa oss om ett par dagar till nagot stalle med lite mer sol och bad.
Ikvall blir det nog lite partaj. Man maste minst festa en gang under tiden man besoker ett nytt stalle :-). Forst blir det nog lite mat iofs... Sedan ska jag se om jag lyckas pruta ner byxorna jag tankte kopa till 500 baht. Ska vifta lite med 500-lappen framfor nasan pa forsaljaren. Da kan han nog inte saga nej igen hehe...

Kommentarer
Postat av: Anders O

En "dum" fråga! Hur får du igång tangentbordet efter batt.byte???? 20 sek???

2007-09-21 @ 11:36:09
Postat av: Andy

Det e lite lurigt... Man far testa nagra ganger med olika tryck pa forst dosan och sedan tangentbordet. Tror grejen e att man bara ska trycka en gang vardera pa de bada knapparna.

2007-09-21 @ 14:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0