In Russia with the flu...

Nasan borjade krangla lite redan i Sverige forra veckan men nu har den borjat krangla rejalt... Jag har blivit forkyld helt enkelt. Lite typiskt i och med att jag ganska sallan ar sjuk annars. Magen som jag gnallde lite over for ett par dagar sedan har ialf blivit helt bra. Det har gatt fran dalig mage till forkylning :-). Jag foredrar dock helt klart forkylningen :-).

Vad har hant idag da? Ungefar samma saker som igar faktiskt bara att vi har haft med videokameran den har gangen och filmat det vi bara fick kort pa igar. Vi gick aven in i sjalva Kreml idag vilket var sa dar om man inte ar valdigt begeistrad i katedraler och dylikt. Det blir inte sa mycket roligare av att all information om byggnaderna med mera star pa ryska...

Det mest konstiga hittills pa resan intraffade igar :-). Vi tankte ta en bars eller fyra efter vi hade atit lite mat men det gick inte sa bra... Av nagon anledning serverade inte barerna nagon alkohol alls igar. Ok om det varit i Sverige eller nagot annat konservativt land men har i vodkans forlovande land trodde man inte sadant kunde handa. Det var iofs nagon slags festival har igar sa det hade sakert med det att gora.  En annan halvkul sak var att det kom fram ett par ryska fjortisar och tog kort pa oss igar ocksa :-).

Nu verkar internettiden snart vara slut har sa jag hinner inte skriva mer nu, Dazvedanja!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0