Disco 2000

Nu börjar helgen lida mot sitt slut och den kan således summeras... I fredags blev det väldigt lugnt och kvällen spenderades mestadels i soffan här i korridoren vilket inte var helt otrevligt. Lördagen blev lite livligare med lagfest och grejer... På dagen lirade vi lite basket och volleyball där vi hade delat upp oss i olika lag. Det gick ganska bra för mitt lag och vi förlorade bara två av sex matcher vilket var bra. Att vi förlorade basketen och volleyballen mot ett och samma lag var inte så konstigt i och med att de hade med en snubbe som typ spelat i elitserien i volleyball och att både han och en till i deras lag är riktigt långa vilket är en fördel i basket...
På kvällen käkade vi lite skräpmat och drack bärs. Många hade varit ute kvällen innan så det kändes ganska lugnt på förfesten och jag tycker inte det hela kom igång riktigt. Sedan drog vi till Satin där Lagrarna var DJ's och de gjorde det bra. Jag blev dock lite irriterad/förvånad när de spelade riktiga popklassiker från 90-talet och folket på dansgolvet knappt verkade känna igen det... Speciellt dängan "Disco 2000" som brukar få dansgolven att bli riktigt trånga. Tyvärr var medelåldern inte så hög på Satin igår så de flesta var väl knappt födda när "Disco 2000" släpptes... Irony...
image142
Lagrarna gjorde det bra som DJ's men här verkar något ha gått snett...

Idag är jag trött trött... Ska bli skönt att lägga sig ikväll och sova ordentligt.
image143
Nya frillan! ...nee det var inte därför jag lade upp den :-). Tyckte bilden blev så bra med ljuset och skuggorna :-P.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack Andy för att du la upp det fina kortet på oss :)

2008-04-28 @ 16:13:12
Postat av: Andy

Jag tyckte det var ett riktigt roligt kort :-).

2008-04-29 @ 11:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0