Nya fotbollsskor!

Eftersom mina gamla fotbollsskor sprack under matchen mot Pålsboda i tisdags blev jag tvungen att köpa nya idag så att jag kan vara med på fotbollsträningen om en stund. Jag hittade ett par riktigt läckra fotbollsskor för 1000 sek vilket känns som ett ok pris och som inte belastar min studentkassa katastrofalt. Nu är det bara hoppas att de här skorna, som inte är två storlekar för stora som de gamla, gör att jag någon gång kan lära mig att skjuta bättre än Fredrik Ljungberg. Det är en ständig säkerhetsrisk att jag inte kan ta insparkarna eller kan slå iväg en lång lyra efter att jag tagit emot ett bakåtpass. Jag bara måste lära mig det och hoppas att skorna kan göra halva jobbet :-). Jag cyklade förbi Tomas Nordahl efter att jag köpt skorna och det måste ju bara vara ett bra omen för skorna :-).
image141
Nya skorna! Snart dax för nya Chilavert då med kanske :-).

För övrigt har det varit en riktigt bra dag där jag fått ovanligt mycket gjort på C-uppsatsen :-).

Kommentarer
Postat av: Anonym

så är du helt enkelt inte bättre ;) allt hänger inte på materialet...

2008-04-27 @ 21:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0