Smittspridare?

Nu har fyra stycken i min direkta närhet fått halsfluss och blivit behandlade med Kåvepenin... Av någon inte helt konstig anledning känns det som att jag kankse har streptokocker i min lilla hals fast det inte gett några direkta symtom. Det är ju iofs lite trist att eventuellt smitta massa människor men man ska inte äta antibiotika i onödan sägs det... Så jag kommer hålla mig ifrån Vårdcentralerna tills eller om jag får några symtom på streptokocker i halsen.

Ikväll blir det galej igen :-). Jag och Matz ska på fest i en grannkorridor för att sedan ta oss vidare till krogen. Jag tror att det blir Satin den här gången för att Doktor Kosmos spelar där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0