Tjolahopp!

De har tydligen bytt servrar eller något annat skumt för min blogg har inte kunnat uppdaterats de senaste dagarna, men nu fungerar den igen så då ska det skrivas lite :-).

Helgen har varit väldigt trevlig. I lördags blev det presenthandling och utgång. Matz var här och vi förfestade lite med mina korriodorsgrannar. Det blev TP spelande och lyssnande på en massa bra musik. En trevlig förfest med en Matz som mer eller mindre ville flytta hit efter ett tag hehe... Kvällen avslutades på Björnis men där var det inte så roligt. Musiken sög extremt... De man träffade där gnällde även de över musiken så det var inte bara jag som gnällde den här gången hehe...  Iofs var några av dem systrarna Lager vilket kanske inte var någon överraskning men att de var på Björnis kändes ungefär som en lika stor skräll som när Grekland vann EM i fotboll :-).

Söndagen sedan började med en fotbollsmatch mot Wedevåg. Vi vann med 5-0 och jag hade inte så mycket att göra i mitt mål. I den här matchen syndes det att det finns kvalité i vårt lag och det kan bli en rolig säsong det här. Nu var motståndet rätt dåligt men det spelar inte så stor roll i sammanhanget.

Liverpool pissade på Blueshite i söndags och ÖSK vann över TFF igår. Trevligt, trevligt!!!

HK Järnvägen lyckades inte vinna den andra kvalmatchen mot Lindingö och kommer således inte gå upp en division det här året. Vad tycker jag om det då? Det pågår ett krig inuti min hjärna om den saken och det är ganska jämnt mellan "det var bra sidan" och "det var synd sidan".

Nee nu är det dax för en macka och sedan iväg till en studievägledare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0