Frisk som en nötkärna!

Idag fick jag det glädjande telefonsamtalet från sjukhuset som bekräftade det jag egentligen redan visste igår, att jag inte har någon testikelcancer. Jag upptäckte alltså en "knöl" på min ena testikel för exakt ett par veckor sedan och har efter det gått runt och varit smått oroad över att jag skulle ha drabbats av cancer. Det är därför jag har varit lite asocial den senaste tiden. Men nu efter diverse "kännande" av läkare, ultraljudsundersökning och blodprover har det kunnat uteslutats att jag har cancer. Det verkar bara vara en förkalkning eller utvidgande av någon ven i yttre skiktet av testikeln :-).

Nu kan man dock börja leva sitt normala underbara liv igen :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0