Tanka bilen!

Jag skulle tanka mor och fars V50 igår vilket inte borde ha gett några större problem men jag lyckades se till att det blev lite besvärligare än tänkt :-). Det började med att jag ställde bilen med tankluckan åt det hållet som inte pumpen var åt. Inte så konstigt i och med att jag bara chansade men sedan när jag skulle vara lite smidig och vända bilen lyckades jag med konststycket att svänga runt pumpen vilket så klart ledde till att tankluckan fortfarande var på fel sida om bilen :-). Jag kände mig lagom smart efter det... Men det var inte allt! När jag vänt bilen för andra gången och skulle sätta i bensinslangen fick jag inte upp tankluckan :-). Efter att med våld försökt få upp den gav jag upp och ringde min far som berättade att man var tvungen att trycka på en knapp inuti i bilen för att låsa upp luckan :-). Jag har alltså haft körkort i sju år men kan tydligen knappt tanka en bil :-).

Helgen har annars varit ganska lugn och kommer säkerligen fortsätta på den vägen för att jag har fått ett litet infall av hypokondri som gör mig lite down... Det är som vanligt ett relativt harmlöst symptom men det kan kankse vara värt att undersökas ialf. Oftast brukar det inte bli så för att jag efter egna kontroller brukar komma fram till att det inte är något sjukligt. Får se hur det blir den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0