Fotbollscup!

Imorgon ska det spelas privat fotbollscup i Marieberg. Vi är några från mitt lag som ska vara med och vad det verkar kommer vi även få förstärkning av Salar Yashin och någon bror till honom. Det kan nog behövas då det verkar som att några av de andra lagen bestär av riktigt duktiga spelare som Lars Larsen, Kristoffer Näfver, Stellan Carlsson, Magnus Wickström och kanske någon mer lokal kändis. Om dessa lirare verkligen kommer att vara med låter jag dock vara osagt tills imorgon när jag själv sett det. Jag har nämligen lite svårt att se att ÖSK skulle låta sina spelare vara med i en sådan här cup. Är de med blir det dock väldigt roligt :-). Jag ser fram emot evenemanget med skräckblandad förtjusning... Man har liksom lite svårt att mäta sig med spelare av den här kalibern :-).

Blidde inget gymmande idag som jag hade tänkt och abstinensen smyger på mig lite trots att jag vet att det inte spelar någon som helst roll om jag missar ett pass eller ej... Det har blivit så mycket bättre med det där än vad det var förr men ibland smyger sig som sagt abstinensen på ändå :-).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0