Ut i gruppspelet!

Nu är cupen färdigspelad och det gick väl så där för oss... 2 förluster, 1 lika och 1 seger. Det borde egentligen blivit två likamatcher men jag fick för mig att dribbla lite olämpligt så att motståndarlaget fick in ett avgörande mål i en av förlustmatcherna :-). Så kan det gå... Inför sista matchen hade vi dock chans att gå vidare men där mötte vi massa junisar från ÖSK Ungdom och de var klart bättre än vad vi var så det blev förlust med 4-5 mål. Som jag befarade igår så var typ inga av de anmälda stjärnorna med och spelade. Det var bara Lars Larsen av de jag räknade upp igår som deltog och han spelade ytterst försiktigt.

He he... Såg att jag fått en rolig kommentar om mitt inlägg om avlyssning :-). Visst är det kul när människor bara ser saker från en sida. Inte ens försöker värdera fördelar mot nackdelar och sedan försöker säga något utan argument och istället använder ord som ska försöka vara förnedrande men som bara blir fåniga :-). Man blir så full i skratt :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0