Onsdag!

Det känns väldigt mycket fredag just nu. Jag hade det sista i skolan idag vilket innebar opponering. Jag opponerade på Magnus, som är en av mina bästa polare här vid universitetet, vilket kändes lite så där. Man vill inte gärna såga en kompis för mycket. Som tur var hans arbete rätt bra så man behövde inte vara för kritisk :-). Själva opponeringen gick sedan bara bra. Jag blev även opponerad själv. Det flöt på bra och jag kunde svara på alla frågor de ställde och de var rätt snälla över lag... Det blev lite jobbigare när examinatorn kom med sina invändningar. Då kom det fram att jag använt fel analys till en av mina frågeställningar vilket jag blev rätt irriterad över. Det borde min handledare ha sett innan jag lämnade in arbetet... Han erkände också att det var en miss av honom vilket var gött. Det var väl den största kompletteringen jag fick. Var ett par till smågrejer med det borde inte ta mer än en eller ett par dagar att fixa till.

Snart kommer den svåra frågan om man ska ta en bärs på stan eller träna fotboll... Ibland ställs man verkligen inför svåra frågor :-).

Livet är underbart förresten :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0