Aj, aj, aj...

Jag trillade precis ur min kontorsstol... Jag lutade mig lite väl mycket bakåt och så lossnade en spärr och pang föll både jag och stolen baklänges :-). Som tur var slog jag inte i huvudet och det gick över det hela taget ganska bra, lite ont i vaderna bara.

Helgen som fortfaradne håller på men som sjunger lite på sista versen har varit trevlig. Jag och Matz partajade i fredags. Först satt vi här en sväng och tog någon öl och kollade på postkodmiljonären. Jag kände mig fantastiskt nöjd när jag kunde 500 000 kr frågan i princip innan alternativen :-). Efter programmet gick vi vidare till Ata som hade fest. Det var inte bara fest utan även inofficiellt VM i hur många personer man kan ha på 19 kvm. Trångt var det med andra ord :-). Sedan blev det Kåren och fortsatt partaj. Det hela blev en väldigt lyckad kväll.

Nee nu ska jag försöka se första halvleken av Liverpools match mot Bolton innan min egen fotbollsträning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0