Högstadieåterträff!

Igår var det högstadieåterträff på Cedars i Hallsberg. Jag hade väl egentligen inte tänkt att gå men så hörde jag att Henrik och Fredrik Svensson skulle dit så då blev det att hänga på och det är inget jag ångrar. Kalaset kostade 400 sek och det var det väl kanske inte värt men det var riktigt kul att träffa och prata med en massa folk som man inte sett så mycket av de senaste åren. Merpartan av de som var där var dock sådana som man sprungit på lite här och var genom årens lopp så det var inte direkt några överraskningar.
Arrangemanget var tyvärr ganska dåligt uppstyrt och för de 400 sek som vi betalade fick vi bara ok mat och en välkomstdrink. Det var inte heller någon som höll i det hela och musiken sög duktigt. Hur roligt man ville få det var verkligen upp till var och en :-). Vid 10-tiden började vanligt folk släppas in vilket jag tycker var lite synd. Man tycker ju att festen var för oss som gått på Transten och inte för en massa andra men nu blev det så ialf... När det vanliga Hallsbergsfolket började rasa in med en medelålder på 40 år började jag känna mig så himla fel. Det kändes verkligen som att det var fel Andreas på fel plats och jag satt och klagade lite med Svensson över det faktumet en stund :-). Jag gillar inte att döma ut folk eller försöka höja upp mig själv men jag kände mig verkligen inte hemma bland massa fulla 40-åringar från Hallsberg. Fan vad det låter illa men det är sant...
Jag tror att jag kommer att lägga upp lite bilder från kvällen här senare men jag ids inte göra det just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0