Inter - Liverpool 1-2

Jag måste nästan tippa det här mötet också i och med att jag tippade det förra och då även tippade rätt resultat. Det blev mycket tippa där :-). Det känns svårare nu så jag tänker gardera mig extremt :-). Den enda möjligheten för Inter att gå vidare enligt mig är om de leder med 2-0 efter ordinarie tid och sedan gör ett mål till i förlängningen, för Liverpool kommer nämligen inte släppa in fler mål än två under ordinarie matchtid och kommer inte heller förlora en eventuell straffsparksläggning. Där sätter jag alltså en gräns för hur många mål Inter kan göra :-). Liverpool däremot kan göra flera mål och det är där problemet med tippningen ligger... Det kan lika gärna bli 1-0 till Liverpool som 3-1 osv... Det beroende på att Inter inte har så många backar tillgängliga och för att Torres och Gerrard är i enorm form. Efter dessa tankar tippar jag dock att slutresultatet blir 2-1 till Liverpool. Liverpool gör första målet, Inter kvitterar eftersom Liverpool slappnat av men att sedan Liverpool kontrar in ett mål till i slutet av matchen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0