Masspsykos?

Kelgrisen Björn Gustafsson ska tydligen inte få vara med och vara rolig i "Andra chansen" i Melodifestivalen och det leder till enorma protester av svenska folket. Snubben har även en egen grupp på Facebook som det känns att halva Sverige gått med i, men är han verkligen så rolig eller är det bara en stor folklig masspsykos? I Melodifestivalen har han knappast varit speciellt rolig ialf. Sången om Carina Berg var lite fyndig men annars har han varit rätt tråkig. Jag har sett ett klipp från Parlamentet där han är med och det var riktigt kul men annars är jag inte så imponerad. Det går således komma rätt långt med en oskuldsfull blick och hundögon :-). Hypen av honom känns dock totalt omotiverad. Han har mycket att bevisa.

Liverpool besegrade West Ham ikväll med 4-0 efter tre mål av Torres. Han är fantastiskt bra. Även Skrtl såg stabil ut idag och om Liverpool köper in 2-3 världsklasspelare till så kan det bli rikitgt roligt att vara Liverpoolsupporter framöver.


Kommentarer
Postat av: Magda

Du andy, kanske bara är så att du inte har nån humor?;) jag tycker han har varit väldigt rolig de 2 program jag sett.

2008-03-06 @ 10:11:07
Postat av: Andy

Magda// Jag vet inte om jag är som mest känd för min humor... Men de två första deltävlingarna i Melodifestivalen var han faktiskt inte speciellt rolig. Jag missade tyvärr den sista deltävlingen så den yttrar jag mig inte om. Poängen är dock att svenska folket höjer honom till skyarna för att han är ny och söt. Om något år kommer han vara en i mängden nämligen.

2008-03-06 @ 11:51:08
Postat av: avundsjuk?

är det vad det bottnar i kanske?

2008-03-09 @ 18:37:06
Postat av: Andy

Avundsjuk// Absolut! Jag är lite avundsjuk på de flesta stand-up komiker. Jag tycker att gå upp på en scen ensam och försöka få andra att skratta är bland det svåraste man kan göra som människa. Fast jag antar att du menar hans utseende... och nej som det är just nu behöver jag inte vara avundsjuk på sådant.

2008-03-09 @ 19:44:09
Postat av: Magda

Sant, men n i mängden vet jag inte om han kommer bli...vi får väl se. Jag är inte nåt fanatiskt fan av honom alls, men tyckte han var rolig iaf.

2008-03-11 @ 17:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0