Humm...

Magen är från och till... Det har dock inte varit så där riktigt dåligt som det var ett par gånger under förra veckan och veckan innan det. Igår blev det sämre igen efter köttfärssåsätning... Det verkar som det alltid blir lite sämre efter att jag ätit rött kött. När jag ätit kyckling blir det hur bra som helst ett tag. Jag blir så trött på det...

Nu har jag äntligen kommit igång med uppsatsen på allvar... Nästan all data är nu insamlad och inskriven i SPSS. Att skriva in saker i SPSS är inte speciellt roande men det blir förhoppningsvis väldigt bra när det är klart sen. Det känns ialf bra att ha något att göra nu även om det kanske är lite väl mycket att göra nu istället :-).

Ikväll är det fotbollsmatch mot Brickebacken här vid universitetet. Det är en hel drös backar som inte kan vara med i den här matchen men det ska nog kunna lösa sig ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0