Ingen final!

Det blir ingen Champions League final för Liverpool den här gången. Chelsea vann efter en jämn och välspelad match. Det enda som var lite irriterande var att Liverpool blev bestulna på en straff men det var kankse inte mer än rätt efter all flyt de haft med domarna mot Inter och Arsenal. Hursomhelst är det tråkigt och ledsamt men det är bara att ta nya tag nästa år.

Matchen gjorde att jag inte hamnade på någon direkt förfest igår. Jag hängde med Jesper en stund till en fest utomhus här i Tybble men jag kände mig inte så hemma där så jag gick rätt snabbt därifrån och inväntade matchen här vid datorn och drack några bärs för mig själv istället :-). Efter matchen hängde jag med Magnus till Kåren och där hade jag sedan ganska roligt. Jag börjar även inse att jag inte är 20 längre... Speciellt när man är ute med yngre killar som raggar stenhårt. Jag vet själv hur desperat man var när man var yngre men nu är man inte det längre. Det ska vara något speciellt numera för att man ska orka lägga manken till... Man börjar bli gammal och tråkig :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0