Magen känns bättre!

Idag har magen känts lite bättre och det kan vara beroende på att jag druckit fil med bakteriekultur som ska vara bra för magen. Det var första ledet i en ganska stor omläggnng av matvanor för mig. Nu kommer det bli en markant minskning av fullkorn i min kost vilket borde göra att min mage stabiliserar sig. Jag har i princip spraylackerat toaletterna sedan jag kom hem från resan vilket inte varit så kul alla gånger...

Igår var det galej. Förfest hos Salle och sedan utgång till Björnis. Förfesten var riktigt rolig och Allan livade upp det hela med ett roligt musikquiz. Mitt lag vann vilket gjorde det hela ännu roligare :-). Sedan blev det som sagt Björnis och det var helt ok förutom att alla helt plötsligt bara försvann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0