Scratch!

Humm... Borde nog börja om från scratch nu. Lägga allt det gamla åt sidan ett tag för att se hur det känns och se vad som händer. Det är nog bäst så. Jag är lyckligt lottad just nu men det medför lite andra problem helt klart. Jag är inte riktigt van... Fast man måste ju ge allt chansen innan man vet hur man vill, ellerhur?

Gårdagens partaj blev överraskande roligt. Förfesten bjöd på ett par överraskningar och var trevlig. Jag saknar dock en gammal klassisk lång förfest med alla de bästa polarna med musikquiz :-). Kvällen fortsatte ute i Örebros kanske inte så digra nattliv. Harrys var tanken från början men där var kön alldeles för lång så det fick bli Björnis istället vilket blev kul det med. Kvällens kanske mest svårtolkade förfrågan "har ni efterfest sedan, men vi har pojkvänner". Kvällens kanske mest korkade svar "ehh njae, vad är meningen med efterfest om ni har pojkvänner?" :-). Kvällens tanke... Ha ett mål med varje kväll som måste uppfyllas. Tror jag kan göra utekvällar i framtiden roligare.

Det är svårt att både tänka på dig själv och andra när man inte vet vad som är bäst för en själv!

Kommentarer
Postat av: Palle

Tjaba läget? Ska vi spela nintendo någon dag kanske?



Palle

2008-11-23 @ 17:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0