Inte äta snus...

Det lärde jag mig igår... Mackan hade tydligen en snusdosa som han lade fram till korridorens förfogande. Jag var inte sen med att ta mig en liten rackare för att få det att snurra till lite på kvällskvisten... Samtidigt satt jag och åt kycklingburgare och sagt och gjort så åkte snusen ner i det jag tuggade utan att jag direkt märkte det. Jag kände att det började smaka lite konstigt men tänkte att det säkert var snusen som börjat rinna, så var dock inte fallet märkte jag när snusen var borta efter att jag tuggat färdigt :-). Aj. aj tänkte jag... Det där var inte så bra. Efter ungefär en halvtimme fick jag störtflod av vatten på min kvarn att det inte var bra. Stans nickokick slog till i min stackars kropp... Resten av kvällen vistades jag således i ett febrigt lätt illamående. Det var väldigt nära att det blev en spya också men jag klarade mig ifrån det som tur var :-). Ja ja idag är det bättre ialf.

Dagens tips då :-). Ät varken gul snö eller snus :-).

Kommentarer
Postat av: Pierre

Kan vara värt att svälja snus för konstens skull!

2008-10-26 @ 17:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0