No more words to say!

Igår jobbades det igen. Var ungefär lika lugnt nu som sist... eller lite jobbigare men inte på något sätt tungt. Jag vaknade med en god känsla i kroppen igår och dagen fortlöpte på ett bra sätt. En väldigt trevlig dag med andra ord.

idag har jag dock varit lite trött av olika anledningar och dagen har således varit sämre och den blev småkass nu på kvällen av en icke nämnvärd anledning.

Imorgon är det fest :-). It's så 08 innebär massa bra musik på Conventum. Håller jag mig bara borta från vissa personer kan det bli väldigt trevligt. Jag får försöka se till att det inte blir lika misslyckat som förra fredagen... Det är iofs svårt att sia om på förhand...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0