Senaste nytt!

Ikväll är det fest. Vi har korridorsfest här... Eller ialf jag och Jesper :-). Får se vilka av de andra som dyker upp. Verkar dock inte bli så himla mycket folk då många verkar ha saker att göra på annat håll eller är sjuka. Det brukar iofs kunna trilla in lite folk under kvällen. Nu har till och med solen börjat tittat fram vilket brukar få människor att bli lite mer partajsugna :-). Är det någon som läser det här ikväll är det bara komma förbi :-).

Jag jobbade i onsdags för första gången på kortidsboendet och det var soft. Iofs kanske jag bara var där som extrahjälp den här gången men man får hoppas att det är likadant i fortsättningen också för då kommer jag trivas. Lite negativt att det bara var tanter i personalen när jag jobbade... Men de var trevliga fast man hade väl inte jättemycket att prata om kanske. Det jobbar lite annat yngre folk där med vad jag vet så nästa gång jag jobbar är det kanske medarbetare i min ålder där.

Vi lirade match igår och vann med uddamålet, 5-4. Illa att släppa in fyra mål men det är inget att grina över. Skönt att vi vann ialf och nu har vi en extremt viktig match mot Marieberg nästa söndag. Det kommer bli nervigt värre :-).

Kommentarer
Postat av: Linda

H som du kollade fotboll med går på mitt fritids, pratade redan om nästa vecka när han ska till kortis för du ska vara där. Om du bara visste hur positivt det är! Sjukt härligt att höra honom prata så som han gjorde, långa meningar! Han gillar dig skarpt!



En del tanter är det, men lite yngre också, du behövs, lätt. Det är ju inte lika mycket "lek" som kollo, mera vardag. Du får börja timma hos oss på fritids, vi leker mer ;)

2008-09-12 @ 21:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0