Det rullar på!

Mycket tid går till uppsatsen nu, eller om det är att jag spenderar massa tid på andra trevliga saker som gör att all min egen tid går åt till uppsatsen :-). Jag blev lite orolig idag över en sak... Började fundera över analyserna till uppsatsen och kom och tänka på hur vi egentligen ska göra? Tror inte vi har diskuterat igenom det ordentligt... Men det måste bara gå och utföra annars borde handledaren eller statistikern vi pratat med kommit med någon invändning. Det som gör att man blir lite skitnödig är att vi nu har mailat ut till halva skolan och bett dem vara med i undersökningen. Skulle ju vara lite tradigt om vi tänkt fel och inte kan göra det vi tänkt så att säga :-). Lite pinsamt när alla vet vad man håller på med så att säga :-).

Igår kikade jag och Hanna på filmen The Notebook. Jag hade fått den tipsad av, den manligaste mannen utav män, Danne i fotbollslaget. Han menade på att även en "man" som han hade blivit tårögd under filmen. Trots att jag nästan spyr på karlns gapande varje gång vi måste spela fotboll tillsammans verkar vi ha väldigt mycket gemensamt, så jag lade filmen på minnet. Danne hade rätt, filmen var verkligen bra och en riktig snyftare. Den var inte en snyftare för att den var sorglig utan mer för att den skildrade hur starkt en människa kan älska en annan människa. Just det senare gör ofta mig väldigt tårögd. Jag fick verkligen kämpa för att inte börja tjuta och efter filmen blev jag tvungen att gömma ansiktet i Hannas knä ett tag tills det gått över :-).

Imorgon är det kalas och jag tror Lisa fyller år idag. Grattis till världens bästa Lisa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0