Gött!!!

Seger idag borta mot Yxhult med 2-1. Viktor lyckades sparka in segermålet när det endast var tio minuter kvar. Vi har varit riktigt starka i slutet av matcherna i år och lyckats avgjort eller fått ialf oavgjort i slutminuterna av flera matcher. Dagens match spelades i konstant regn och blev tuffare än vi trodde innan. Vi hade ett bra lag idag och hade nog räknat med en stabil seger, men så blev det uppenbarligen inte. Min insats var väl hygglig. Jag sparkade i backen vid ett par insparkar och kände mig både febrig och skitnödig under hela matchen, så det var ingen skön känsla i kroppen. Hoppas feberkänslorna går över efter en natts sömn nu. Magen är säkert lite i olag pga buffé på Pacos tidigare under dagen. Men tillbaka till matchen. Jag lyckades ialf med två riktigt fina räddningar, däremot var Yxhults mål ett felbeslut av mig pga att deras spelare vann en luftduell mot mig och lyckades få bollen i mål.

Kommentarer
Postat av: Magen

Skönt att magen återigen tas upp här på bloggen! Kan du inte berätta mer om din risiga mage?

2009-08-21 @ 23:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0