Alla Hjärtans Dag!

Inga hallon eller choklad-hjärtan har jag fått eller gett bort idag inte. Det är väl som julkort, skickar man inga så får man inte heller några :-). Jag är iofs lika glad för det för min Alla hjärtans dag har varit alldeles utmärkt ändå. Det har tränats taekwondo och grejats under dagen, sedan har ju vädret varit helt fantastiskt :-). Jag blev lite orolig på taekwondon idag... Mina ljumskar värkte vid sparkarna. Det är någon muskel där som tenderar att vilja snurra runt typ... Jag har haft lite problem med det förut utan att det blivit allvarligt. Bara hoppas de håller nu och bara är lite stela eller något sådant.

Tips på lite gammal go musik också kanske :-).

The Cars är dagens band och några tips på låtar kommer här: Tonight she comes, You might think, Magic. Som jag brukar säga, lyssna och njut :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0