Kleerup eller inte, den stora frågan?

Ikväll lirar Kleerup på Frimis och jag borde bara vara där. Hur det blir med den saken är dock för tillfället inte riktigt klart. Jag är nämligen, som säkerligen i princip hela Sveriges befolkning, lite av till att gå till krogen själv. Nu är man ju inte helt ensam när man väl kommer dit, men det där att stå själv nykter i en kö och att känna sig ensamt vilsen när man kommer in är inte så skojsigt. Det sista går ju iofs rätt lätt råda bot på genom att prata med några man inte känner :-). Nu kommer det nog iofs vara massa folk jag känner där ändå så det löser sig nog.

Taekwondon var urkul :-). Sparka och greja... Träning bara två gånger i veckan, blää! Jag vill träna mer!!!

Annars då? Otroliga sammanträffanden... Drömma om, bestämma att, innan månadens slut, träffa sista dagen. När man inte setts på ett halvår typ. Låter för konstigt för att vara sant, dock dumt att klaga.

Vad är bäst att äta? Närproducerat kött eller veggimat från långtbortistan? Nu tänker jag miljö. Vettifan om mitt projekt att inte äta rött kött ger den effekten jag tänkt!?

Kommentarer
Postat av: kenneth malmer

Tjena Andy!

Longtime no see, du har det bra har jag hört(av din Pappa). Skall plöja genom lite av din abloggar vid tillfälle.

Ha det nu fint

MVH

Kenneth

2009-02-21 @ 07:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0