Jennie let me love you, wohoo!!!

Förra årets i särklass sämsta låt blev framröstad av svenska folket till årets låt 2008. Jag kan tycka om lite glammiga och klatchiga låtar men den här tar priset och är bara jobbigt dålig. Hur é de möjligt...? Man frågar sig gång på gång... Annars var Grammisgalan rätt kul. Anna Ternheim verkade riktigt på lyset när hon fick sitt pris... Eller var det något annat som spökade i hennes kropp. Det sägs ju att farbror polisen var där för att drogtesta misstänkta personer. Kleerup blev tydligen rätt lack på det och sprang hem :-). Lite som jag när det gällde skridskoåkning i mellanstadiet. Man vill inte gärna avslöja hur kass man är eller var det intoxicated i det här fallet :-). Jag förstår dock honom. Grammisgalan ska vara en härlig fest för Sverigen musikelit och inte något ställe där man blir drogtestad. Jag gillade Ebbots jämförelse med typ en sportgala där alla säkert är dopade :-). Själv är jag väl varken direkt för eller emot droger. De kan vara grymma men för många går det åt helvete och all kriminalitet det för med sig är knappast bra heller. Moralen säger så klart; usch på droger men verkligheten är ju ibland en annan :-).

Den bästa Jeopardy-frågan:

Psykedelisk svamp man kan äta om man vill ha en skön kväll. Vad är Magic Mushroom?

Roligaste att jag och Nisse inte fattade att det var på skämt heller... Trots att vi fått svaret :-).

Annars har jag varit rätt lack sista dagarna. Knappt hälften i klassen fick VG på tentan och jag precis över G. Det stör mig så ini helvete!!! Jag vill ju vara bäst :-). Dålig dag på jobbet kanske :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0