Bodaborg!

Igår bar det av till Bodaborg för en halv dags lek. Vi var där i omkring fyra timmar, vilket enligt mig var alldeles för kort :-). Tiden bara sprang iväg och jag skulle lätt kunnat ha stannat fyra timmar till. Efter dessa fyra timmar hade vi klarat av fyra banor, varav ingen var de svarta mer fysiska :-). När jag varit där förut har det, om jag nu minns rätt, varit de svarta banorna mitt lag har klarat bäst.

Världens gladaste "gubbe i lådan"? Kan man se gladare ut?

Skynna, skynna!!!

Uppgivet! Vi har ju för fan testat allt nu, ändå lyser lampjäveln rött!!!

Koncentrerat värre!!!

Som slutkläm måste jag rekommendera de stackare som aldrig har varit på Bodaborg, och de som inte varit där på väldigt länge att åka dit. Sist jag var där var nog 7-8 år sedan och alla banor var förändrade nu. Det senare för er som eventuellt trodde att de inte bygger om någonting.

Idag var väl tanken att jag skulle åka till Kolmården, men ingen verkade intresserad av att följa med, så jag sköt upp det till senare. Bättre att åka dit med personer som vill åka dit än att tjata med någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0