Lite som på den gamla goda tiden...

Dagarna just nu är alldeles förträffliga :-). Det badas, frisbeegolfas, cyklas och grejsas om vartannat, ungefär som när man var liten och inte hade allt för många bekymmer. Ett riktigt trevligt liv :-).

I måndags passade jag, Dunder, Bias och Kecke på att cykla Hemfjärden runt. Det var något av en gammal dröm, lite överdrivet men ändå... Jag har minnen från när jag var liten grabb när jag var med mor, far, mormor och morfar ner till Ässundet av någon anledning. Jag minns att vi stod vid cykelfärjan och att några bekanta till dom åkte över och att jag ville följa med, men att jag inte fick för att jag var för liten. Sedan dess har det funnits något speciellt med denna cykelrunda :-). Nu har jag dock utfört den själv, eller det blev lite längre... Vi råkade cykla "lite" för långt och hamnade i Stora Mellösa innan vi vände :-). Annars var det inte några missöden, förutom att jag nästan cyklade i diket på en landsväg :-).

I väntan på färjan. Man kan nästan tro att vi är i Amazonas :-).


...och lite cykelbilder.

Orkar inte skriva något mer nu... Imorgon bad och jobb, ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0