Världens bästa jobb?

Ibland är mitt jobb ett av världens bästa :-). igår började mitt arbetspass med att jag åkte iväg med en av ungdomarna för att spela frisbeegolf. Mitt resultat blev 70 kast, 35 på första delen och 35 på andra delen. Nu ska jag försöka komma ihåg det, för det är ett hyggligt resultat. Alltid kul att ha något att slå när man spelar igen. Efter avslutat frisbeegolfande åkte vi vidare till Stadium Outlet på Aspholmen. Det var väldigt billigt där! Kan bli att jag åker tillbaka någon dag för att köpa ett par vandringsskor. Kan vara bra att ha på Island och om man eventuellt kommer knalla upp för Kebnekaise någon gång, vilket jag funderat en del på. Sedan åkte vi tillbaka till Kortids för att fixa och äta lite käk, tacos :-). När maten låg i magen blev det TV i två timmar. En av ungdomarna hade med sig serien "Medicinmannen", så vi såg två avsnitt av den. Resten av avsnitten kan jag kika på när jag jobbar natt nästa vecka :-). Sedan var det i princip dax för att åka hem :-). En helt ok dag på jobbet :-). Tyvärr är inte varje dag så här bra dock...

Låttips!!!

Embrace - Ashes
Embrace - World at your feet

Bra musik om man gillar brit-pop. Föredrar man roligare och mer hitvänlig musik är nog inte det här det första man bör lyssna på dock.

Jag har inte varit utomhus idag... Illa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0