Ska man ringa Polisen?

När jag cyklade hem från Håkan-konserten i fredags mötte jag tre luringar som verkade konstigt virriga. När jag såg dem först tänkte jag "aj, aj har det varit bråk eller något?", för de pratade upphetsat med varandra och kunde inte rikigt bestämma sig var de skulle trots att de sprang... Dagen efter läste jag i tidningen att det varit ett rån i Tybble centrum och att rånarna sprungit söderut med att det skett efter midnatt. Jag mötte dessa personer runt halv tolv så jag tänkte inte så mycket mer på det, men så sa Jesper att han blivit stoppad av snuten och han trodde att det skett tidigare. Humm tänkte jag, men inte fan skriver dom fel med över en halvtimme i tidningen så jag tänkte inte mer på det.... Men idag stod det i tidningen att rånet skett omkring 23:40. Jag vet iofs inte om jag har så mycket iakttagelser att komma med men men, kanske slår polisen en signal imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0