JW!

Gårdagskvällen kommer inte gå till historien för sin stora underhållning, utan snarare som en i mängden med en krydda av patetiskt beteende som en ram kring en sorglig kärna. Det blev några öl hos Bias tillsammans med Nisse, Sören och Salle. Sköna grabbar, och jag hade gärna haft en längre förfest, men i detta "stänga krogen kl 2" Örebro måste man antingen gå ut väldigt tidigt eller väldigt sent och vi valde det förra alternativet den här gången. Efter att ha stått i kön på Ritz i ca en minut "övertalade" Nisse och Sören oss andra om att gå någon annanstans, så vi kilade iväg till Harrys. Hade jag egentligen inte något emot. Var länge sedan jag hade varit på Harrys, även om jag var lite mer sugen på Ritz. Hursom... Det blev Harrys. Där var det väl egentligen varken bu eller bä, mest att inget utöver det vanliga inträffade förutom att Larsa och Edström var där, vilket gav en kombo av underhållning och jobbighet :-).

Det var efter krogen den riktiga "underhållningen" började... Då kom verklighetens JW traskande med kostym och slips, som hämtad från en begravning. Själv satt man i vinterjacka... Kontraster! Men det är ju mest en rolig parentes. Det intressanta är ignoransen JW gör i sin iver att uppnå sin önskade image. Vissa blir tydligen mer värda än andra. De som inte passar in i den påmålade imagen utesluts i sammanhang då de anses försämra samma image. Ett ytterst patetiskt beteende. Det måste ta en enorm kraft att hålla uppe en sådan image till förmån för den man egentligen är? Egentligen borde jag inte ta upp det här överhuvudtaget, men även om det är patetiskt så finns det med stor sannolikhet en mörkare botten i det hela.

Kommentarer
Postat av: "Sören"

Du får ge fan i att kalla mig för Sören...tänk på min image..;)

2009-12-17 @ 20:22:57
Postat av: Andy

"Popsören" är väl det coolaste namnet man kan ha :-)!!!

2009-12-19 @ 17:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0