Fig Tree Bay!

Varmt och gött! ...eller jag är ju inte så mycket för överdriven värme, men det är faktiskt lagom varmt här nere och inte alls så där överjävligt som det kan vara.

Några saker jag inte visste innan. De kör på fel sida av vägen här nere och har inte samma eluttag som normala européer. Detta faktum beror antagligen på att britterna har och har haft stora intressen i Cypern.

Annars är ju det här med sol och bad inte riktigt min grej, så jag ska försöka hitta på något annat någon dag ialf. Det finns bland annat en spökstad som är intressant men även Nicosia verkar lite småcoolt som den delade huvudstad den är.

Tänkte ladda upp några bilder, men det segar som bara den så det får bli senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0