Hummpf!

Lattjo tenta... Sju frågor varav fem 10-poängsfrågor och två 25-poängsfrågor. Hur fan rättar man en sådan tenta? Kan man verkligen ha 25 punkter som ska vara med för att få full pott? För övrigt hatar jag essä-tentor. Bara grejen med att man måste sitta och skriva i flera timmar gör ju att man inte ens vill försöka... Hur gick det då? Det var en av dessa skitfrågor jag inte kunde, resten hade jag ialf någorlunda koll på, så jag borde klara mig om bedömningen inte utgår från endast detaljer. Var iofs en fråga till som jag var tveksam på, men det berodde mest på hur den var ställd!!! Hur kan hälsan påverkas av det sociala livet på makronivå!? Undrar just om läraren ser en spikrak linje mellan mikro och makro när man pratar om socialt liv, tveksamt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0