Oj, vad lyckat det blev!

Obama fick Fredspriset! Hur gick det till? Är det någon som ska skapa någorlunda ordning och reda i denna värld är det nog Obama, men har han hunnit göra så mycket hittills? Kan säkert vara så att jag är dåligt påläst, men har han ens haft tid att göra så mycket för freden? Aja, det kanske inte är någon som gjort så mycket för freden det senaste året.

Jag tänkte skriva något om Herta Muller och Litteraturpriset också, men så kom jag på att jag inte vet hur hon stavar sitt namn, så då hade säkert en eventuell lögn i ämnet fallit rätt fort om jag stavat fel på namnet :-).

Besöket jag fick blev över all förväntan. Var som att det inte funnits någon dålig tid där emellan. Allt var lika bra som i våras. Egentligen är det ingen skillnad mot tidigare men allt känns så himla mycket bättre nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0