Bakfylleångest?

Många pratar om det där med bakfylleångest, och då inte i meningen av att de gjort bort sig gränslöst på fyllan, utan bara att det uppkommer ångest dagen efter alkoholintag. Jag har inte riktigt det problemet. Jag brukar vakna på morgonen med en härligt positiv känsla i kroppen, förutom viss fysisk bakfylla. Allt brukar kännas riktigt bra där till en början. Jag tänker tillbaka på kvällen innan och allt kul som hände, och hur bra kompisar man har osv. Sedan håller det där i sig ett tag tills sen eftermiddag/kväll då ett stort mysbegär istället uppstår :-). Då kan det bli lite deppigt om inte det blir tillgodosett, men ingen ångest inte.

...och varför tar jag upp det här? Vet inte riktigt men en del polare brukar prata om bakfylleångest och jag har inte känt mig igen i det, så var jag ute igår och idag har jag således känt efter hur jag känner och ingen bakfylleångest här inte :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0