Ett par tuffa dagar!

Nu har det varit ett par tuffa dygn med nattjobb och en heldag skola däremellan. Jobbet har dock varit väldigt lugnt. Kikade på filmen Departed på jobbet och den var riktigt bra. Råkade till och med drömma om Leo Di Caprio efteråt :-). Kanske inte en sådan dröm som en flicka skulle drömma om honom, utan i min dröm var han i min korridor och vi snackade lite om hans skådespelarkarriär. Jag påpekade att han hade mycket mer intressanta roller nuförtiden än tidigare, då jag ialf i drömmen tyckte att han tidigare bara hade "vara söt" roller. Det som jag måste tänkt på var Titanic antar jag. Kul det där med drömmar :-).

Undrar just om jag kan sova om jag försöker nu? Gick nämligen upp 15:30 idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0