Island!

Nu har vi snart varit i Island och i Reykjavik under ett dygn. Vadret ar som svenskt september vader och temperaturen verkar ligga pa 15 ca grader. Resan hit gick bra, forutom att Bias nastan missade bussen i Orebro :-). Vi kom aven fram lite sent till Arlanda, men allt flot pa sa pass smidigt sa det mer var skont att vara sen genom att vi bara gick igenom passkontrollen och pa planet. Far hoppas att resan fortsatter i samma positiva monster :-).

Hittills har vi inte hunnit gora sa mycket har i Reykjavik forutom att ata en ganska lyxig middag igar kvall samt tagit en loparrunda denna morgon pa Roberts initiativ. Jag har kanslan av att det kan bli jobbigt mycket lopande under denna resa... Kommer sakert vara i battre form nar jag kommer tillbaka an nar jag akte. Det varsta ar aven att jag egentligen ar samst pa att springa av grabbarna som ar med... Ja, ja, bara bita i det sura och lufsa med sa gott det gar :-).

Boendet vi bor pa ar for ovrigt riktigt bra och trevligt. Ett mysigt och litet Guesthouse i centrala Reykjavik. Kan jag rekommendera, och Our House ar namnet.

Kyrkan i Reykjavik!

Mycket mojligt en symbol for resan, mer soft an gora allt i stress!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0