Nu är det nära...

Imorgon bär det av för långresa nummer två i mitt liv och det är samma ambivalenta känsla som sist med förväntan blandad med lätt rädsla. Denna dag har annars varit väldigt trevlig med stor ÖSK seger mot Helsingborg som avskedspresent. Om jag inte missminner mig tog ÖSK även en oväntad seger mot Helsingborg när jag och Nisse hade en fantastisk tid på Koh Samet under förra resan!? Det måste vara ett väldigt positivt omen :-).

Bloggen kommer uppdateras löpande med bilder och text om hur resan artar sig.

Kommentarer
Postat av: Zandrah

Nu blir jag nyfiken, var är du påväg någonstans?

Ha det så bra och ta hand om dig!

2010-08-29 @ 09:42:18
Postat av: Andy

Island, USA och Sydamerika, kommer tillbaka 16 december.

2010-08-30 @ 13:20:43
Postat av: Zandrah

Vad spännande!

Jag skulle väldigt gärna åka till USA och resa runt ett tag.. Men det kommer nog aldrig hända.

Kommer du köra nån resedagbok denna gång, eller blir det bara bloggen?

2010-08-30 @ 16:07:39
URL: http://zandrah747.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0