Omeprazol!

Eftersom magproblemen mestadels har gått upp och ner och inte velat bli bra så har jag nu både ringt VC och pratat med sköterskan på jobbet. Svaren på båda ställena blev att det nog inte är nödvändigt att uppsöka läkare och att jag skulle äta Omeprazol ett tag. Omeprazol gick endast under namnet Losec förr vilket ni säkert har hör talas om och ska tydligen vara bra för dyspepsi, magsår och dylikt. Jag tog en tablett igår och det kändes genast lite bättre, men inatt var det sämre igen, för att vara i princip bra igen just nu. Enligt VC hade det inte heller blivit någon större skillnad om jag träffat en läkare i och med att denne säkerligen bara rekommenderat Omeprazol vid sånna här mer diffusa symtom. Nu är det bara hoppas, hoppas att det blir bättre!!! Jag blir ju sååå liten när jag har symtom av något slag, en massa energi går åt till ångest och funderande. Snälla Omeprazol, ge mig mitt liv tillbaka!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0