Avatar!

Efter många lyxpass blev det lite drygt för första gången på nya jobbet. Efter en ganska sömnlös natt, inte beroende på att jag blev störd, utan för att jag var stressad över att jag skulle kunna bli störd var jag rätt seg dagen efter. Den trötta dagen blev riktigt dryg när jag surnade till på en av brukarna samt fick skäll av någon jävla idiot som jag ringde fel till pga att någon annan på jobbet inte kunde skriva rätt telefonnummer. Det ska väl inte gå på räls jämt. Efter lite eftermiddagssömn ordnade allt dock upp sig.

På kvällen blev jag bjuden på bio av en jobbarkompis som hade biljetter som snart skulle gå ut. Stort tack till Linda för det. Valet av film blev Avatar, dock inte 3D-versionen. Mycket bra film måste jag säga, även om jag inte blev helt supertagen som många andra blivit. Det var en väldigt bra start på filmen och ett grymt slut. Väldigt bra grepp med att det är människorna som är de dumma! I mitten blev filmen lite tradig när det mest skulle visas storslagna vyer och miljöer. Dessa hade dock säkerligen upplevts mycket intressantare i 3D. 4 av 5 plus till Avatar!

Idag var första dagen med musikterapin och det verkar intressant. Finns inte såå mycket mer att säga om det än dock.

Imorgon åker jag till Åland ett par dagar, tillbaka på fredag kväll. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0