Brrr...

Det kan inte ha varit så här kallt så här länge någonsin under min livstid!? Det är ju helt galet!!! Hur ofta annars tänker man "å vad skönt om det kunde bli fem minusgrader bara". Fem minusgrader är ju egentligen skitkallt! Ja ja nu är det bara bita i det förfrysta äpplet!

När jag skulle cykla hem efter en fika på stan igår korsade jag Rudbecksgatan som vanligt på min väg hem, vilket inte brukar vara så spännande, men den här gången var det det :-). Det var grönt när jag kom fram så jag kikade bara lite snabbt åt sidan och såg att det kom en bil där, men räknade ju med att den skulle stanna, vilket den också gjorde, men när jag tittade lite igen efter att ha korsat vägen såg jag att det var en polisbuss med blåljus... upps! Den hade inte sirenerna på men ändå hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0