Kallt!!!

Det är otroligt kallt ute, som om ni själva inte hade märkt det. Själv såg man i princip ut som Wassberg efter att ha cyklat in till stan en sväng igår :-).

Aj, aj! Ont i kroppen efter träningen igår. Man tränar inte på två veckor och kroppen har helt glömt bort vad träning är för något och får världens chock och går sönder. Smart kropp man har! Det blev vila idag med andra ord.

Vårt arbete börjar bli klart nu. Jag har skrivit metod, kritiserat metod och hållit på med formaila, således ingenting av det som har med arbetets egentliga innehåll att göra. Nu har jag ändå en liten känsla av att vi i gruppen kan få VG som betyg, mycket beroende på att en doktorand är med i gruppen som verkligen kan det där med att skriva arbeten. Hursomhelst, skulle jag få VG nu så är det helt fel, för jag är inte värd det. Ska bli spännande att se. Min poäng är att jag tycker grupparbeten är en usel examinationsform i och med att man själv ofta inte behöver bevisa någonting om någon i gruppen är duktig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0