...

Först måste jag utse Robert till hipster, grabben har ju köpt Starcraft :-).

Annars känner jag mig inte speciellt kreativ i mitt skrivande för dagen. Igår tog vi ytterligare ett steg närmare resan genom att spruta i oss lite olika sjukdomar. För mig var det bara gula febern som behövde injeceras, men det var värre för de andra grabbarna och Bias var det nästan lite illa för ett tag.

Blev en öl hos ett par polare till Robert efter jobbet. Jag lanserade min fundering om vad som händer om droger var mer legala. Kan inte påstå att tanken föll i någon god jord. Största argumentet emot var som vanligt att vi människor inte klarar av att ta hand om oss själva utan måste ha lagar som håller oss ifrån olika dumheter. Känns rätt naivt tänkt, men jag kan ju inte direkt bevisa motsatsen. En rätt bra disskusion ialf!

Är det bra med självbehärskning, eller blir livet bara tråkigt då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0