Lite pinsamt...

Jag var ju ute en sväng i lördags med Bias, Dunder och Salle bland annat, vilket jag redan nämnt, och det var ju som sagt en trevlig kväll. Hursomhelst skulle jag hämta cykeln hos Salle igår när jag med ganska stor ledsamhet upptäckte att min cykel inte stod utanför hans lägenhet. Så jävla typiskt att den ska bli stulen när jag precis lagt ner massa pengar på den tänkte jag. Väl inne hos Salle, skulle hämta lite andra saker också, berättade jag detta faktum för honom... Han tittade lite konstigt tillbaka och ponerade att jag, Bias och Dunder cyklat till Bias en sväng först innan krogen, vilket jag inte riktigt hade så bra koll på. Inte väldigt men ändå lite pinsamt att inte komma ihåg detta :-). Jag kommer ju ihåg själva förflyttningen mellan Salle och Bias, men inte att den gjordes på cykel :-). Ja, ja ibland blir det tydligen lite, lite för mycket av det goda...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0