Oj, oj, oj...

Gjorde nyss ett test på Svenska Dagbladet för att se vilket parti jag borde rösta på i riksdagsvalet, och resultatet blev Sverigedemokraterna!!! Så kan det gå, men kanske inte är så konstigt i och med att jag någonstans tror på att homogenitet gör det "lugnare" än heterogenitet. På delad andra plats kom Kristdemokraterna och Folkpartiet, vilket iofs stämmer rätt så bra vad gäller Folkpartiet. Om man tog bort KDs överjordiska tankar så stämmer det säkert rätt bra vad gäller dom också. Men, men... Om det nu är så att jag är Sverigedemokrat egentligen så finns det ändå inte en chans att jag röstar på dom. Jag är mer en patriot än nationalist och jag gillar inte tanken på att förstärka vi och dom samhället ytterligare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0