Trubaduren!

Jag har nog, som många andra, mestadels förknippat "festtrubadurer" som personer som endast vill imponera på flickor genom att spela gitarr. Så är det säkerligen i väldigt många fall också, kanske till och med i de flesta, och det har nog gjort att jag inte riktigt velat förstå tjusningen med att sitta och skråla till någon som spelar gamla goa låtar. Nu har jag dock börjat förstå tjusningen och det tack vare Svensson som var här och lirade igår. Han satt och spelade medan vi andra sjöng, vilket var himla trevligt. Grabben är i mina ögon grym på gura :-).

Sedan blev det lite utgång också... Blev Satin och det var rätt trist, som vanligt hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0